Meniu pricipal

Daca esti utilizator de Facebook, cu siguranta te-ai lovit de publicitatea de pe aceasta retea de socializare. Fondatorul Facebook spune ca lucreaza impreuna cu echipa pentru a imbunatati calitatea serviciilor oferite. Iata ce schimbari ii asteapta pe utilizatori si cine sunt cei afectati.

 Datorita notorietatii Facebook si a faptului ca este utilizat de sute de milioane de oameni, marile si micile companii se intrec in a-si promova produsele. Fie ca vorbim de masini, telefoane, produse de uz casnic sau restaurante, toate acestea introduc bani multi in publicitatea pe Facebook, aceasta fiind si una dintre principalele surse de venit ale retelei de socializare. 

De cele mai multe ori utilizatorii simpli sunt bombardati cu publicitatea excesiva ceea ce duce la enervarea acestora. In acest sens cofondatorul si seful platformei online a anuntat pe pagina proprie de socializare urmatoarele: Am primit mesaje de la comunitatea noastra, potrivit carora acele continuturi publice din domeniile de afaceri, media si publicitate le aglomereaza momentele personale, care ii ajuta sa se conecteze mai mult unii cu ceilalti. Zuckerberg a adaugat ca el si echipa Facebook au responsabilitatea de a oferi o calitate mai buna a serviciilor oferite de reteaua de reteaua de socializare. Astfel continuturile publicate de companiile care activeaza in domeniile mai sus amintite isi vor pierde din popularitate dupa ce facebook va opera modificari in modul de functionare al fluxului de stiri. 

Sursa foto: Financial juneteenth

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

business advisory, internationalization, company registration, residency, personnel recruitment administrare site administrare site cazare transfagarasan, transfagarasan cazare, cazare balea