Meniu pricipal

Dupa incidentul nefericit cauzat de agentii de paza ai United Airlines, un nou incident are loc pe un aeroport, de aceasta data din Romania, cu angajatii Ryanair. Vedem impreuna ce a patit o mama cu doi copii pe Aeroportul International Henri Coanda din Bucuresti. Angajatii Ryanair intrec orice limita de bun simt! 

Mai exact, aceasta a cumparat biletele pentru ea si cei doi copii, biletele fiind cu imbarcare prioritara. Ajunsa in fata portilor de imbarcare, femeia s-a lovit de unul dintre angajatii Ryanair care a inceput sa "faca urat", dupa cum povesteste chiar aceasta pe pagina ei de socializare, doar pentru simplul fapt ca nu avea etichetat carutul bebelusului, il loc sa o ajute pentru ca era cu doi copii si bagaje, a insultat-o in public.

Iata ce a scris aceasta pe Facebook: Astazi am trait cea mai neplacuta experienta din viata mea: am plecat la Aeroportul Henri Coanda pentru a zbura spre Timisoara. Am cumparat pentru mine si copiii mei bilete cu imbarcare prioritara pentru ca fiul meu cel mic e destul de mic, maine face un anisor! Nu aveam bagaje de cala, asa ca am mers direct la poarta de imbarcare, acolo o crizata a inceput sa urle ca de ce nu am eticheta la carucior, i-am explicat ca nu stiu de ce nu am si sa nu se comporte asa... Am avut un schimb de replici acide, s-a comportat extrem de nepoliticos cu mine. In final i-am zis ca nu doresc sa mai discut cu ea si sa ma imbarce in autobuzul spre avion. Atunci mi-a spus ca azi nu voi calatori niciunde ca asa vrea ea si ca nu ii pasa ca sunt cu copiii dupa mine, ca unul dintre ei e destul de bolnav sau ca am bilete cu imbarcare prioritara, prin urmare, am fost data la o parte si i-a imbarcat pe toti, mai putin pe mine! Colega acesteia probabil ca ii spunea sa ma imbarce iar tuta urla ca"eu pe asta nu o imbarc, nu vreau!". Pana la urma, colega draguta a venit, mi-a pus eticheta si m-a imbarcat, ultima!!!! Lucrurile nu vor ramane asa, voi face tot ce-mi sta in putere ca astfel de lucruri sa nu se mai intample!!! Rusine Ryanair, rusine Aeroport Otopeni ca permiteti ca astfel de oameni sa va reprezinte!!!

Iata biletul de avion in care este stipulata imbarcarea prioritara. Mentionam ca exista camere de vederi la poarta de imbarcare si mamica a promis ca va incerca sa faca rost de filmari pentru a le difuza online. 

Este posibil oare ca cineva sa se comporte asa cu clientii unei companii aeriene in 2017? Se poate ca astfel de incidente sa treaca neobservate?Voi ce parere aveti? 

Viptim- We style your life! 

Bogdan R. 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

administrare site administrare site cazare transfagarasan, transfagarasan cazare, cazare balea