Meniu pricipal

1966866 674487612597685 368586136 n

Unii dintre noi s-au intors deja din concediu cu cateva kilograme in plus.

Ce trebuie sa facem ca sa scapam de ele? Expertul in fitness, Florin Oltean ne ajuta cu sfaturi. 

Cum sa reincepem antrenamentele de fitness dupa vacanta de vara?

Antrenamentele se reiau treptat. Se pot face 2-3 zile de antrenamente de tip circuit pentru a adapta corpul din nou la efort. In paralel, se reincepe regimul alimentar adaptat scopului pe care il are fiecare practicant al fitnessului (definire sau masa musculara).

Care sunt cele mai benefice exercitii pentru organism in aceasta perioada a anului?

Indiferent de perioada anului, se fac exercitii pentru fiecare grupa musculara. Da, pe timp de vara, oamenii pun accent mai mult pe exercitii de tip aerobic si pe partea de antrenament cardiovascular.

Cum se fac corect exercitiile pentru ca ele sa fie cat mai eficiente, iar rezultatele sa nu intarzie sa apara?

La fiecare inceput de antrenament se face incalzirea articulara, apoi (5 minute) se face incalzire cardiovasculara (banda, stepper, bicicleta), dupa care se incep exercitiile cu greutati: se face prima serie cu greutate optima (una care iti permite efectuarea a unui numar de 10-12 repetari), apoi 3-4 serii la fiecare exercitiu sau aparat, marind greutatea.

Cat de des este recomandat sa se faca fitness intr-o saptamana?

Depinde de scopul fiecarei persoane care practica fitnessul, ideal ar fi intre 3 si 5 zile pe saptamana.

11872721 924973067549137 1085072043 n

Care este diferenta dintre fitness si culturism?

Una dintre diferente ar fi greutatea cu care se lucreaza, a doua este numarul de repetari efectuate la fiecare serie (la fitness intre 8-20 de repetari, iar la culturism intre 6-8). Termenul de fitness nu exprima altceva decat capacitatea de efort sau pregatire fizica a unui individ. Reprezinta capacitatea de a efectua eficient orice activitate fizica, fara a epuiza complet resursele de energie. Iar culturismul este orientat spre obtinerea masei musculare, fara sa neglijeze aspectele date de definire, simetrie si armonie. Forta si rezistenta musculara sunt aspectele cheie.

Have a nice viptim-isation!

Simona Lichtnauer

sursa foto: facebook.com

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

business advisory, internationalization, company registration, residency, personnel recruitment administrare site administrare site cazare transfagarasan, transfagarasan cazare, cazare balea